Societatea mixtă cu raport la capitalul social de 50:50, înființată între Bosch și BASF Digital Farming pentru a comercializa la nivel global tehnologii agricole inteligente dintr-o singură sursă a primit acum aprobarea tuturor autorităților relevante de control al fuziunilor. Societatea mixtă a fost înregistrată sub numele Bosch BASF Smart Farming (BBSF) GmbH.
BBSF și-a înființat sediul central în Köln, Germania și a numit doi directori generali cu experiență, Silvia Cifre Wibrow din cadrul BASF și Florian Gwosdz din cadrul Bosch, pentru a conduce împreună compania. Compania va distribui soluția sa de pulverizare inteligentă, pe care Bosch și BASF o dezvoltă și o testează, inițial pe piețele din America de Nord, America de Sud și Europa. Soluția sa de plantare inteligentă (IPS) este deja disponibilă pentru comercializare în Brazilia și Argentina și va utiliza inteligența digitală avansată pentru agronomie a platformei de optimizare a culturilor xarvio™ de la BASF pentru a îmbunătăți în viitorul apropiat recomandările de însămânțare în funcție de zone, în Brazilia.
Soluția de pulverizare inteligentă oferă identificarea și gestionarea buruienilor preemergentă („verde-pe-maro”) și postemergentă („verde-pe-verde”), în timp real, automat, zi și noapte. Combinația dintre tehnologia de ultimă generație și software-ul senzorului camerei video Bosch și inteligența pentru agronomie xarvio permite pulverizarea inteligentă, în milisecunde, detectând cu precizie buruienile în rândurile de culturi și aplicând erbicidul doar acolo unde este necesar. Configurația sa unică susține o utilizare mai eficientă a erbicidului, studiile indicând posibilitatea realizării unor economii de 70 procente la volumul de erbicid. Sunt posibile și economii mai mari, în mod variabil, în funcție de condițiile predominante de pe câmp și de nivelul de buruieni de pe câmpurile individuale.
Susținerea sustenabilității și a biodiversității
„Primirea aprobării de la autoritățile de control al fuziunilor a constituit o etapă importantă și am făcut progrese considerabile în ultimele luni. Am înființat noua companie împreună, am creat noua echipă și am continuat să ne testăm cu succes produsele în diferite condiții climatice, cu diferiți producători”, spune Florian Gwosdz, director general al Bosch BASF Smart Farming. „
El afirmă că soluția companiei de pulverizare inteligentă continuă să obțină rezultate de testare consecvente și pozitive, ceea ce arată în mod clar eficiența combinației dintre hardware, software și logica avansată pentru agronomie.
„Cu pulverizare inteligentă, aducem pe piață o nouă soluție digitală și o nouă abordare a gestionării buruienilor: un model de optimizare a volumului care sporește rentabilitatea fermei printr-o utilizare mai precisă și eficientă a erbicidelor”, a declarat Silvia Cifre Wibrow, director general al Bosch BASF Smart Farming.
Potrivit acesteia, capacitatea unică a tehnologiei de pulverizare inteligentă de a vedea, decide și pulveriza pe baza inteligenței pentru agronomie este benefică din punct de vedere financiar pentru fermieri și în același timp pentru mediu, sustenabilitate și biodiversitate.
Bosch BASF Smart Farming rămâne pe drumul cel bun pentru a lansa soluția de pulverizare inteligentă în serie limitată până la finalul acestui an.
Divizia Soluţii de mobilitate este cel mai mare sector de activitate al Grupului Bosch. În 2020, cifra sa de vânzări a ajuns la la 42,1 miliarde de euro sau 59 de procente la vânzările totale ale grupului. Grupul Bosch este astgel unul dintre furnizori de top din industria auto. Divizia Soluţii de Mobilitate are viziunea unei mobilităţi fără accidente, fără emisii şi fără stres, şi combină expertiza grupului în domeniile personalizării, automatizării, electrificării şi conectivităţii. Pentru clienţii săi, rezultatul este oferirea unor soluţii de mobilitate integrate.
Principalele domenii de activitate ale diviziei sunt sistemele de injecţie pentru motoare cu combustie, concepte de propulsie alternative, componente periferice eficiente şi interconectate ale trenului de rulare, sisteme de siguranţă activă şi pasivă, funcţii de asistenţă şi confort, tehnologie pentru infotainment uşor de utilizat şi comunicare între autovehicule şi diverse obstacole, precum şi concepte de service, tehnologii şi servicii pentru domeniul automotive aftermarket. Compania Bosch este sinonim cu inovaţii importante din industria auto, precum gestionarea electronică a motorului, sistemul anti-blocare ESP şi tehnologia diesel common-rail.
Grupul Bosch este prezent în România de 27 de ani și are aproximativ 8.160 de angajați în cinci entităţi. În 2020, Bosch a înregistrat vânzări de 448 milioane de euro pe piața din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 395.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2020). Compania a generat vânzări de 71,5 miliarde de euro în 2020. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilități sustenabile și sigure.