Acasă Focus Agricol Magazinele din benzinăriile Petrom devin Auchan

Magazinele din benzinăriile Petrom devin Auchan

de M G

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Auchan România SA preia magazinele destinate comercializării produselor alimentare şi non-alimentare din staţiile Petrom, se arată într-un comunicat al autorităţii pentru concurenţă.

Auchan România este membră a grupului Auchan Holding SA, principalul obiect de activitate fiind comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. În România, Auchan îşi desfăşoară în prezent activitatea prin 33 hipermarketuri şi prin 22 magazine de proximitate MyAuchan.

OMV Petrom Marketing SRL are ca obiect principal de activitate „Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate”. Compania comercializează, prin intermediul celor aproximativ 600 staţii de distribuţie Petrom, şi produse alimentare, băuturi alcoolice şi răcoritoare, produse pe bază de tutun, precum şi diverse servicii legate de restaurant, snack-bar etc.

„În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa românească sau pe o parte substanţială a acesteia şi nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal”, se menţionează în comunicat.

din aceeasi categorie