Acasă Stiri InterneGaze Companiile ENGIE în România ”se actualizează”

Companiile ENGIE în România ”se actualizează”

de M G

Grupul ENGIE în Romania informează că, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, va derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, atât pentru furnizorul Engie, cât și pentru distribuitorul Distrigaz Sud Rețele, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate. Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.) consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe Gaze disponibil non-stop: 0800 877778. 

Furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni. În această perioadă, clienții ENGIE vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.

Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape. În perioada 1 – 22 ianuarie, ENGIE Romania nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plățile efectuate de clienți în perioada 1-22 ianuarie vor fi recepționate de către companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024. 

Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții vor avea la dispoziție celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relații cu clienții etc.), în măsura în care solicitările clienților nu vizează aspecte care necesită consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice. ENGIE Romania depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice importante, pentru a oferi o experință cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale ENGIE.

În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

În ceea ce privește distribuția de gaze naturale, de asemenea vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.

În perioada 1 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile secțiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR și site-ului distrigazsud-retele.ro, terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepție Clienți, funcționalități din cadrul ePortalDGSR precum depunerea de solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu și principiu și punere în funcțiune a instalației de utilizare a gazelor naturale.

Plățile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative vor fi procesate și vor deveni vizibile în sistemele companiei după data de 22 ianuarie 2024. Solicitările clienților vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare: Registratură și Birourile Recepție Clienți, dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.

În intervalul 12 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele: formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro; linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800 800200); modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR; secțiunile de fișe și verificări revizii și transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.

În perioada cuprinsă între 1 – 22 ianuarie, utilizatorii sistemului de distribuție (clienții finali, solicitanții, partenerii, operatorii economici și mandatarii cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează) vor avea la dispoziție mai multe mijloace alternative de comunicare: Call Center 021 9376, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 20:00; adresa de e-mail: contact@distrigazsud-retele.ro; Birourile Recepție Clienți și Registraturile.

Distrigaz Sud Rețele depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice.

”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienților noștri și le mulțumim pentru înțelegere”, se arată în communicate ale Engie și Distrigaz Sud Rețele.

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții de peste 6 miliarde de lei din 2005 când a preluat fosta Distrigaz Sud.

Distrigaz Sud Rețele este lider în distribuția de gaze naturale în România, cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, având peste 2 milioane de clienți, circa 22.600 km rețea și 2.750 de angajați. Distrigaz Sud Rețele deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 851 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României: Argeș, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea, Teleorman și Municipiul București.

din aceeasi categorie