Acordurile de încasare numerar dintre Enel Energie, Enel Energie Muntenia și Poșta Română, pentru plata numerar a facturilor Enel, vor fi închise de marţi, 20 septembrie, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei Române de a nu mai prelungi contractul existent, a anunţat furnizorul de energie.
„Pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispozitie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar”, se arată într-un comunicat al Enel.
În plus, clienții își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil. Mai multe detalii despre toți partenerii comerciali și bancari sunt disponibile pe factură sau online, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
„În perioada următoare vom continua discuțiile cu Poșta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienții noștri”, precizează oficialii Enel.
Grupul Enel activează în peste 30 de ţări de pe patru continente, are o capacitate instalată netă de circa 87 GW, generează electricitate şi gaz printr-o reţea ce acoperă circa 1,9 milioane km. Grupul are 61 de milioane de consumatori în toată lumea.
Prezentă pe piaţa din România încă din 2005, Enel are aici peste 3.100 de angajaţi şi oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienţi, acoperind aproape o treime din piaţa locală de distribuţie.