Românii au efectuat 19 milioane tranzacţii prin PayPoint, în decursul anului financiar 2011 – 2012, volum în creştere cu 56% comparativ cu cel înregistrat anul 2010-2011, se arată într-un comunicat al operatorului de plăţi în numerar şi online PayPoint plc.
În vederea optimizării prezenţei la nivel naţional, numărul punctelor de plată ce oferă servicii de plăţi facturi şi încărcare electronică a crescut cu 12% în decursul anului financiar încheiat la 25 martie 2012, reţeaua PayPoint numărând 6.730 magazine de proximitate. Totodată, compania anunţă extinderea portofoliului de furnizori parteneri, prin încheierea a opt noi contracte în domeniile în care deja activează – utilităţi, servicii financiare, telecom.
PayPoint plc, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Marea Britanie, a raportat un volum record, de 659 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere faţă de cele 590 milioane tranzacţii raportate în anul 2010-2011. Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 12 miliarde lire sterline, în creştere cu aproape 1,5 miliarde lire. Pentru liniile de activitate în dezvoltare (în care se încadrează şi PayPoint România), compania a raportat venituri nete în creştere cu 44%. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 90,4 milioane lire sterline, în creştere cu 9,3% faţă de anul anterior, şi un profit înainte de impozitare de 37,2 milioane lire sterline, în creştere cu 8%.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără 6.730 terminale, iar compania are încheiate contracte cu 44 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 36 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.