Acasă OFF THE RECORD Poti sa fii inventiv si pe bicicleta eliptica! Iata cateva idei de antrenamente care sa-ti permita sa diversifici zilele petrecute la sala

Poti sa fii inventiv si pe bicicleta eliptica! Iata cateva idei de antrenamente care sa-ti permita sa diversifici zilele petrecute la sala

de Cos

Bicicleta eliptica este un aparat intalnit in majoritatea salilor de sport datorita functionalitatii sale. Mai exact, folosirea acestui echipament supune articulatiile la un efort foarte mic si, de asemenea, ofera posibilitatea unor antrenamente cardio foarte eficiente. Cu toate ca efectele sale asupra siluetei sunt surprinzatoare, bicicleta eliptica Sport-Mag.ro presupune exercitii repetitive, care pot deveni plictisitoare cateodata.

Tocmai de aceea, in loc sa petreci 30 de minute pe acest aparat intr-un mod deja cunoscut, incearca aceste tipuri de antrenamente, care sa maximizeze beneficiile asupra corpului tau. Indiferent daca esti incepator, esti in cautarea unui antrenament de tip HIIT sau daca iti doresti sa-ti antrenezi diferite grupe de muschi, cu siguranta exista un exercitiu si pentru tine!

Exercitii pentru incepatori

Daca esti incepator in utilizarea bicicletei eliptice, incearca urmatorul antrenament. Acesta presupune folosirea tuturor componentelor pe care le are aparatul, lucru care sa te ajute in realizarea exercitiilor. Prin pedalarea inainte, iti antrenezi muschii coapselor, iar prin pedalarea inapoi, vei acorda o mai mare atentie muschilor fesieri.

Focuseaza-te si pe folosirea manerelor, daca doresti sa-ti exersezi pieptul si partea de sus a spatelui. Daca vrei sa-ti antrenezi abdomenul, atunci incearca sa dai drumul manerelor si gaseste-ti stabilitatea si echilibrul.

Intervale mai scurte de odihna

Pentru a te asigura ca exercitiile realizate pe bicicleta eliptica ofera cele mai bune rezultate, ar trebui sa incepi sa reduci perioada de odihna din timpul antrenamentelor! Prin scurtarea acestui interval de timp, vei reusi sa-ti intaresti sistemul cardiovascular. Sportul este foarte important si pentru mentinerea sanatatii, nu doar pentru obtinerea unei siluete armonioase.

Antrenamente similare celor de pe banda de alergat

Pentru momentele in care mergi la sala si nu reusesti sa gasesti o banda de alergat libera, incearca sa fii inventiv si sa realizezi acelasi antrenament pe bicicleta eliptica. Acest antrenament are aceleasi efecte pe care le ofera si alergatul pe banda si, pe deasupra, te ajuta sa nu-ti suprasoliciti articulatiile.

Pentru a simti ca alergi, nu te sprijini de manerele bicicletei. In schimb, lasa-ti bratele sa se miste in mod natural, in pozitia pe care o au in timpul antrenamentelor pe banda de alergat.

Antrenamente pentru muschii fesieri si spate

Pentru a-ti antrena muschii fesieri, incearca sa iti schimbi inclinarea pe bicicleta eliptica. Acest antrenament te va ajuta sa-ti tonifiezi muschii si, in acelasi timp, sa ai parte de cele mai bune exercitii cardio. Atunci cand te afli pe aparat, concentreaza-te pe asezarea calcaielor tale, care trebuie sa ramana fixe pe ambele pedale.

Daca doresti ca muschii spatelui sa fie mai puternici si, de asemenea, sa ai un abdomen mai tonifiat, nu te mai folosi de manerele aparatului. Acest lucru va pune in miscare musculatura abdomenului si a spatelui, care va fi solicitata pentru a te ajuta sa-ti pastrezi echilibrul. Cu cat te poti misca mai repede, cu atat muschii tai vor fi mai solicitati.

De la antrenamente pentru incepatori pana la cele care pun in miscare intregul corp, bicicleta eliptica permite utilizatorilor sa obtina silueta mult visata, sa-si mentina sanatatea si sa-si intareasca sistemul cardiovascular fara sa-si puna in dificultate articulatiile in timpul acestui proces.

din aceeasi categorie