Acasă Stiri ExterneEuropa Avans la MOL

Avans la MOL

de GM

Grupul MOL a avansat semnificativ în clasamentul global al celor mai importante companii din domeniul energiei realizat de Platts, situându-se pe locul 93 în funcţie de performanţa generală, se arată într-un comunicat de prfesă.

Conform “Top 250 Global Energy Company Rankings”, în regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), în care are principalele operaţiuni, MOL ocupă poziţia 15 în rândul companiilor integrate de petrol şi gaze şi poziţia 33 în clasamentul general.

Platts evaluează, începând cu anul 2002, performanţa financiară a companiilor din domeniul energetic la nivel global, regional şi pentru fiecare domeniu de activitate. Topul celor mai performante 250 de companii a devenit o clasificare profesională de referinţă a economiei mondiale şi a rolului financiar al companiilor. Clasamentul este realizat în baza a patru criterii majore: valoarea activelor, veniturile, profitul şi rentabilitatea capitalului investit. Toate companiile incluse sunt listate pe piaţa de capital şi deţin active de peste patru miliarde dolari Datele financiare sunt furnizate de către S&P Capital IQ.

Platts face parte din Grupul McGraw-Hill. Platts furnizează informaţii din domeniul energiei şi metalelor, precum şi cotaţii de referinţă pe pieţele de energie. Topul Platts 250 reprezintă o recunoaştere a performanţei financiare a companiilor din anul anterior apariţiei.

Grupul MOL este una dintre companiile de top din domeniul petrolului şi gazelor în Europa Centrală, cu operaţiuni în peste 40 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi ţări membre ale Comunităţii Statelor Independente. Grupul are 31.000 de angajaţi în întreaga lume. MOL derulează operaţiuni de explorare în 11 ţări şi operaţiuni de producţie în 7 ţări, cu un volum total al producţiei de hidrocarburi de peste 147.000 de barili echivalent petrol în 2011. Grupul controlează cinci rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 ţări, într-o strategie multi-marcă cu 8 branduri.

din aceeasi categorie