Sport Dolce
septembrie 22, 2010
După lansarea serviciilor de IPTV în 2009, Dolce (deţinut de Romtelecom) intră într-o nouă etapă de dezvoltare prin lansarea canalului propriu Dolce Sport care şi-a prezentat grila de emisiuni şi echipa redacţională, se arată într-un comunicat de presă. „Lansarea oficială a primului său canal tematic, Dolce Sport, care reprezintă o nouă etapă în evoluţia serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom, va fi urmată în viitorul apropiat de introducerea unor noi canale TV tematice sub brandul Dolce, de muzică şi filme, care vor consolida poziţia de furnizor de divertisment a companiei, prin care ne dorim să ne diferenţiem pe piaţă. În perioada imediat următoare vom livra clienţilor noştri o cantitate dublă de sport prin al doilea canal dedicat, Dolce Sport 2,” a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii.
„Aducem în faţa telespectatorilor noştri cea mai premiată echipă de comentatori, profesionişti a căror experienţă cumulată în domeniul presei sportive depăşeşte 60 de ani, pentru a ne asigura că le vom oferi acestora experienţe inedite. Iar fanilor înrăiţi le aducem încă o veste bună: cui nu-i ajung două meciuri de Liga Campionilor UEFA în direct în fiecare seară, poate intra pe dolce-sport.ro şi poate urmări live pe internet celelalte partide,” a declarat Vlad Enachescu, director general Dolce Sport.
Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce (DTH si IPTV), NextGen şi Boom, fiind vizionat în peste 1,2 milioane de case din România.