Sănătate de la Signal Iduna
septembrie 22, 2010
Grupul german Signal Iduna, prezent şi pe piaţa din România încă din 2008, ocupă o poziţie de top pe piaţa germană, cu peste 13 milioane de clienţi, dintre care peste 2 milioane numai în segmentul asigurărilor de sănătate. Cu o experienţă de peste 100 de ani în domeniul soluţiilor complete de asigurări de sănătate, compania vizează obţinerea poziţiei de lider pe această piaţă din România, dar şi modificarea percepţiei românilor în ceea ce priveşte conceptul de îngrijire medicală la cele mai înalte standarde de calitate. Signal Iduna oferă acces la servicii medicale de calitate în cadrul uneia dintre cele mai vaste reţele de clinici şi spitale private din România.
Prin asigurările de sănătate Signal Klar, Signal Klassik şi Signal Komplett, compania aduce pe piaţa asigurărilor de sănătate din România produse personalizate, care să protejeze sănătatea şi calitatea vieţii şi să corespundă cerinţelor şi nevoilor asiguraţilor. Companiile pot alege pentru angajaţii lor diverse specialități şi servicii medicale, de la cele mai uzuale pâna la proceduri extrem de complexe.
Indiferent de tipul de asigurare de sănătate: Signal Klar, Klassik sau Komplett asiguratul poate alege frecvenţa de plată a primei de asigurare: lunar, trimestrial, semestrial sau anual, iar, în acelaşi timp, un alt beneficiu pe care Signal Iduna îl oferă clienţilor este accesul la un specialist, care le poate recomanda medici, clinici, spitale, programându-i în funcţie de nevoile şi preferinţele acestora. Mai mult, până pe 1 decembrie, la încheierea unei asigurări de sănătate Signal Iduna, clientul poate primi cadou un termometru sau un tensiometru digital în funcţie de frecvenţa de plată aleasă.