Acasă Economie Rombat a intrat în „Clubul 2.000.000”

Rombat a intrat în „Clubul 2.000.000”

de GM

Producătorul autohton de baterii auto Rombat SA a intrat în selectul „Club 2.000.000”, care reunește informal producătorii cu peste două milioane de baterii auto realizate anual. Bateria ce poartă numărul 2.000.000 este un Premier 75, modelul cu cel mai mare succes al companiei bistrițene.

„După producerea unui milion de baterii în luna iulie, iată că am reușit să ajungem și la bateria cu numărul 2.000.000, cu aproape o lună înainte de sfârșitul anului. Este o realizare care ne bucură în mod deosebit, deoarece recunoaște locul ocupat de Rombat pe piața românească și pe cea europeană, dar atestă și creșterea constantă a companiei. Bateriile Rombat se bucură de aprecierea consumatorilor”, a declarat Ioan Repede, directorul general al Rombat SA.

Bateria Premier 75 este produsă din 2007, anul trecut ea beneficiind de un „facelift”. Acestea au o durată de viață sporită și suportă un număr mare de ciclări.

În luna noiembrie, Rombat a înregistrat și un record de vânzări: 260.850 de baterii vândute într-o singură lună. Pentru ultimul trimestru al anului, se estimează o producție de peste 700.000 de baterii.

Compania a vândut peste 1,4 milioane de baterii în primele trei trimestre ale anului și a continuat în 2010 planul de dezvoltare, prin deschiderea a două noi centre regionale, la Brăila și București. În prezent, aproximativ 55% din producție merge la export, în principal pe piața franceză, unde Rombat deține o cotă de piață de 10%. Pe plan intern, la sfârșitul anului trecut, cota de piață era de 51% pe segmentul After Market și 65% per total (inclusiv Dacia). Cifra de afaceri estimată pentru anul în curs este de aproximativ 65 de milioane de euro, în creștere cu 30% față de nivelul anului trecut. Conform planului de dezvoltare, compania intenționează să ajungă în 2015 la 3 milioane de baterii produse anual și o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de euro.

din aceeasi categorie