Acasă EconomieComunicatii & IT Rezultate Vodafone

Rezultate Vodafone

de GM

Vodafone România a anunţat indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru fiscal, incheiat la 31 decembrie 2009 (conform calendarului financiar britanic, anul fiscal începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie). Astfel, compania de telefonie mobilă a adăugat 128.000 de clienţi noi, ajungând, astfel, la un număr total de 9.663.000 de clienţi. “Deşi operăm într-un context economic dificil şi pe o piaţă extrem de competitivă, am reuşit să încheiem anul calendaristic 2009 cu rezultate bune. (…) În ultimul an, am asistat la o diminuare cu peste 20% a industriei telecom locale, ceea ce ne determină să acordăm în continuare multă atenţie eficientizării business-ului nostru, precum şi adresării nevoilor actuale ale clienţilor”, a declarat, într-un comunicat, Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

Veniturile din servicii au scăzut cu 23,8% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Venitul mediu pe utilizator (care include veniturile din serviciile de telefonie mobilă, voce fixă, date fixe, date mobile), calculat pe ultimele 12 luni, a înregistrat o valoare de 8,1 euro la 31 decembrie 2009.

Clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau 38,4% din baza totală de clienţi Vodafone România, iar cei ai serviciilor preplătite – 61,6%, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009, comparativ cu 37,48% şi 62,52% în aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceasta corespunde unei creşteri anuale de 0,9% a numărului de abonaţi.

(04.02.2010)

din aceeasi categorie