Acasă EconomieComunicatii & IT Profi: Am donat laboratoare care zac nefolosite – INTERVIU

Profi: Am donat laboratoare care zac nefolosite – INTERVIU

de GM

laborator informaticaCompaniile private, fie ele româneşti sau străine, obişnuiesc să facă donaţii diverselor instituţii ale statului, în scopuri umanitare. Însă, din păcate, autorităţile nu par uneori să aprecieze bunele intenţii ale companiilor private. Aceste donaţii însă uneori dispar sau pur şi simplu zac nefolosite în depozite, unde sunt uitate cu anii. O companie păţită în acest sens este şi retailerul Profi, după cum ne-a declarat într-un interviu directorul operaţional Daniel Cîrstea.

„În ultimii trei ani de zile am făcut trei campanii desfăşurate în şcolile din România. Din nefericire, am primit sesizări de la unii dintre părinţii copiilor care au învăţat în aceste şcoli cum că aceste echipamente nu sunt folosite aşa cum trebuie. Am donat minilaboratoare de informatică, videoproiectoare. Sunt minilaboratoare care erau închise undeva într-o sală de clasă şi se punea praful pe ele, fără să ajungă la adevăratul beneficiar al acestui echipament, şi anume elevii din România. Şi asta din cauza lipsei de implicare”, a spus pentru Focus-Energetic.ro reprezentantul companiei Profi Rom Food SRL.

Întrebat despre ce şcoli este vorba, acesta a evitat să răspundă.

„Sunt cazuri punctuale, nu vreau să tratez ca şi o regulă generală, dar din nefericire se întâmplă. Nu trebuie să le luăm ca şi relevanţă, ci mai degrabă ca şi un accident creat ce trebuie evitat în viitor. Nu doresc să vă dau cazuri concrete, le tratez ca şi accidente”, a adăugat Daniel Cîrstea.

În ultimii trei ani, investiţia Profi în campania de responsabilizare socială a fost de peste 1,5 milioane euro.

„Din nefericire, totul depinde de oameni. Fără implicarea oamenilor, rezultatele nu vor fi cele aşteptate. În general, campaniile de responsabilizare socială în România nu au un istoric prea mare şi este nevoie de mult mai mult efort din partea tuturor pentru ca orice persoană din România să fie cât mai implicată în comunitate. Aceasta este cea mai mare provocare pe care o avem în acest moment”, a menţionat directorul operaţional al magazinelor Profi.

Începând cu 1 iulie, lanţul de magazine Profi desfăşoară campania de responsabilitate socială “Împreună cu tine, Profi salvează destine!”, împreună cu Asociaţia Dăruieşte Viaţă, Asociaţia Inima Copiilor, Asociaţia Împreună Pas cu Pas, Fundaţia Mereu Aproape, Organizaţia Salvaţi Copiii şi Fundaţia World Vision.

Asociaţia Dăruieşte Viaţă participă cu proiectul “Dăruieşte Viaţă copiilor bolnavi de cancer”; Asociaţia Inima Copiilor a înscris proiectul “1 vot. 1 an de ajutor pentru copiii bolnavi de inimă”; Asociaţia Împreună Pas cu Pas prezintă proiectul “O şcoală pentru fiecare”; Fundaţia Mereu Aproape participă cu proiectul “Infernul copiilor uitaţi”; Organizaţia Salvaţi Copiii concurează cu proiectul “Fiecare copil contează”, iar Fundaţia World Vision se prezintă cu proiectul “Copii sănătoşi pentru un viitor mai bun”.

Fiecare dintre aceste organizaţii are în acest moment şanse egale să intre în posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100.000 şi respectiv 50.000 de lei puse la dispoziţie de către Profi şi partenerii săi. Cei care vor decide prin vot numele câştigătorilor sunt şi de această dată cei care calcă pragul magazinelor Profi.

„Pe lângă dorinţa de a susţine o cauză sau alta, aceştia vor avea şi un motiv suplimentar să voteze, şi anume câte o Dacia Logan ce poate fi câştigată prin tragere la sorţi în fiecare lună. Campania se desfăşoară în perioada 1 iulie -30 noiembrie în magazinele Profi existente sau deschise până la data de 31 octombrie 2014”, spun oficialii Profi.

Actuala campanie CSR vine în continuarea campaniei “Profi te premiază” în urma căreia sute de mii de elevi se bucură deja de cele 5.381 de calculatoare performante, software educaţional, 226 de videoproiectoare şi accesorii IT pe care Profi le-a donat în ultimii trei ani câtorva sute de şcoli pentru a da o şansă în plus elevilor de azi pe piaţa globalizată a muncii, de mâine.

Prin reţeaua de 232 de magazine şi peste 5.500 de angajaţi în toată ţara, Profi este cel de al doilea mare retailer din România.

din aceeasi categorie