Acasă EconomieComunicatii & IT Apare Telekom România

Apare Telekom România

de GM

cosmote-romtelRomtelecom şi Cosmote România vor utiliza, din septembrie, un singur brand – Telekom România, se arată într-un comunicat de presă.

„Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi Cosmote România anunţă noile denumiri oficiale. Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi Cosmote România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom România, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom România Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom România Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A). Această schimbare va însemna o nouă experienţă, construită în jurul filosofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate: magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom”, se arată în comunicat.

De asemenea, cele două companii vor comunica printr-un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.

Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom România, peste 2.000 de oameni lucrează la mai mult de 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.

„68.000 de ore de muncă au fost dedicate de către mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbările impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de muncă, concentraţi în doar patru luni. Pe lângă o abordare integrată a clienţilor, brandul Telekom România înseamnă şi o experienţă unitară pentru angajaţi. Astfel, până la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate către toţi angajaţii Romtelecom şi Cosmote România – în total, 1.855 de ore de training cu rolul să introducă brandul Telekom România, cu valorile şi filosofia sa, precum şi să crească angajamentul întregii echipe de a livra promisunea noului brand”, se menţionează în informarea celor două companii.

Până la trecerea definitivă la brandul „T”, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme şi nu vor necesita acţiuni suplimentare din partea clienţilor. După finalizarea proiectului, toate produsele şi ofertele actuale vor fi continuate şi vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul „T”, precizează Romtelecom şi Cosmote România.

Potrivit rezultatelor celor două companii, publicate recent, Romtelecom a obţinut, în trimestrul doi din acest an, venituri nete de 150 de milioane de euro, iar, pe primul semestru, veniturile nete au însumat 306 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

În cazul Cosmote, veniturile totale, în primul semestru din 2014, au rămas stabile în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2013, ajungând la valoarea de 219,8 milioane de euro. În aceeaşi perioadă, EBITDA a scăzut cu 3,3%, ajungând la 52,6 milioane de euro, parţial din cauza tarifelor de interconectare reduse.

Hellenic Telecommunications Organization (OTE) deţine 54,01% din Romtelecom. Divizia sa de telefonie mobilă, Cosmote, este prezentă pe piaţa românească prin Cosmote România, societate deţinută de grupul OTE, prin Romtelecom (30% din acţiuni) şi Cosmote Grecia (70% din titluri).

În 2008, Deutsche Telekom AG a cheltuit 3,8 miliarde de euro pentru achiziţionarea unui pachet de 30% din acţiunile OTE, iar, în luna iunie 2011, a preluat un pachet suplimentar de 10%. În prezent, statul grec mai deţine 10% din acţiunile OTE, iar restul de 50% sunt deţinute de investitori internaţionali şi acţionari instituţionali din Grecia. Brandul „T” aparţine Deutsche Telekom, care asigură şi managementul OTE.

din aceeasi categorie