Acasă Economie Noul Profi a ajuns ”la borna 100”

Noul Profi a ajuns ”la borna 100”

de M G

La doar puțin peste un an de la lansarea la Ploiești a magazinului concept ”Noul Profi”, rețeaua anunță că numără deja 100 de magazine de acest tip.

“În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Pofi și cumpărăturile convenience,” a declarat, într-un comunicat, directorul general Profi, Pawel Musial. “În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi, prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri”, a mai spus Pawel Musial.

Modelul ”Noul Profi” se prezintă în toate cele patru formate: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.

”Noul Profi” este apreciat de clienți. Încă de la inaugurare, magazin după magazin, au început să raporteze consecvent vânzări constant mai mari decât cele de dinainte de remodelare, se menționează în comunicat.

Plecând de la aceste rezultate, s-a luat decizia de a continua cu investiții masive în creșterea companiei și, totodată, de a desena o nouă traiectorie pentru dezvoltarea Profi: expansiunea se va face și de acum înainte într-un ritm susținut, dar numărul de magazine noi se va mai tempera, crescând, în schimb, numărul de magazine existente ce vor fi remodelate. ”Zone Fiigo” își vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate, astfel încât, în drumul lor spre sau dinspre lucru sau dacă au uitat să cumpere ceva, oamenii să aibă unde veni ca să-și completeze cumpărăturile. Trebuie remarcat că remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiții comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou, se precizează în comunicat.

Anul viitor, dincolo de noua sa înfățișare offline, Profi va veni și cu o nouă ofertă pentru clienți. Rețeaua va prezenta o nouă înfățișare digitală, cu un website refăcut și cu un program de loializare digitalizat care promite unele mari surprize. Mai mult, clienții se vor bucura de acces încă și mai lejer la produsele pe care și le doresc: livrarea la domiciliu și forme de e-commerce urmează să își facă în curând apariția la Profi.

Cu circa 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în mai bine de 1.500 de magazine, dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc și rețeaua românească cu cea mai mare acoperire georgrafică de la noi din țară.

din aceeasi categorie

Comentează

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.