Acasă EconomieComunicatii & IT Ajutor pentru Moș Crăciun: ce au căutat copiii online

Ajutor pentru Moș Crăciun: ce au căutat copiii online

de M G

Kaspersky Safe Kids a dezvăluit conținutul online de care copiii au fost cei mai interesați în toamna anului 2021, pentru ca Moș Crăciun să știe ce daruri să le aducă!

Astfel, noua cercetare realizată de Kaspersky arată că, în ceea ce privește jocurile, copiii au căutat frecvent Genshin Impact și Poppy Playtime. Cele mai populare jucării printre copii par să fie Barbie și Lego. Mai mult, Coldplay a devenit surprinzător de popular printre copii, în urma unei colaborări cu trupa K-Pop BTS.

Pentru a găsi cel mai bun cadou pentru copii, părinții le-au putut cerceta interesele și hobby-urile mai amănunțit decât oricând. Pentru a ajuta la acest lucru, Kaspersky a studiat interesele copiilor în diferite domenii (jocuri, muzică și filme/desene animate) pentru a ajuta adulții să decidă ce cumpără.

Kaspersky a analizat date1 anonimizate, din interogări, din cele mai populare aplicații2 Android, precum și de pe diverse categorii de site-uri web, toate furnizate voluntar de utilizatorii Kaspersky Safe Kids, pentru a explora interesele și nevoile cheie ale copiilor în perioada septembrie-noiembrie 2021.

Astfel, jocurile au părut a fi cel mai popular subiect de pe YouTube în această toamnă, reprezentând 28,4% din toate interogările.

Doi nou-veniți au ajuns în topul căutărilor de jocuri în acest an – Genshin Impact și Poppy Playtime. Minecraft a ajuns pe locul al doilea cu 22,4%. În plus, seria Let’s Play de la Minecraft s-a dovedit a fi mai populară decât Roblox, a cărui cotă de solicitări a fost de 5,9%. Între timp, principalele canale YouTube de jocuri au fost MrBeast, EdisonPts și Paluten.

În ceea ce privește interogările legate de muzică, acestea s-au clasat pe locul al doilea în ceea ce privește numărul de căutări YouTube, cu o cotă de 19,1%. Cei mai populari muzicieni au fost BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande și Twice. Cele mai cunoscute piese au fost CKay – Love Nwantiti, și două piese noi de la unul dintre membrii BlackPink, LISA – ‘LALISA’ și ‘MONEY’.

Interesant, K-Pop încă părea a fi popular printre copii. Datorită hitului comun My Universe cu grupul coreean BTS, Coldplay, care nu figura anterior în topuri, a ajuns brusc în sfera intereselor copiilor.

Pe de altă parte, 12,1% din interogări au fost pentru filme, desene animate și emisiuni TV. Copiii căutau cel mai frecvent desene animate – ponderea interogărilor a fost de 56,4%. Cei mai mulți copii au căutat pe Peppa Pig și Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Ponderea cererilor de emisiuni TV a fost de 35,3%. Liderii au fost următorii: show-ul german Hilf mir este! Jung, pleite, verzweifelt și Berlin tag und nacht, drama coreeană A Beauty of Revenge și Mr. Bean. Când vine vorba de filme, copiii au fost în mare parte interesați de Venom: Let There Be Carnage și Spider-Man: No Way Home.

În ceea ce privește căutările legate de jucării și posibile cadouri, LEGO și Barbie au fost lideri. Din sfera educațională, copiii au fost cei mai interesați de lumea animală și de experimentele de chimie și fizică. Aceste solicitări ar trebui să-I ajute pe părinți să aleagă posibile opțiuni de cadouri în funcție de interesele copiilor lor.

„Este important să înțelegeți tendințele globale cu privire la interesele copiilor, precum și ce anume îl pasionează pe copilul dumneavoastră. Un cadou bazat pe ceva super popular în acest moment poate fi util și nu se va uza, cum se întâmplă cu o pereche de Vans, de exemplu. Preferințele unui copil pentru jocuri, filme sau muzică oferă indicii bune. Dacă sunt iubitori de muzică, un cadou precum o pereche de căști bune poate fi o opțiune excelentă”, spune Anna Larkina, expert în analiză de conținut web la Kaspersky.

Pentru a asigura copiilor o experiență online pozitivă, Kaspersky recomandă părinților:

  • Implicați-vă în activitățile online ale copiilor de la o vârstă fragedă, astfel încât să devină un obicei. Astfel, înțelegeți interesele și hobby-urile copiilor, ceea ce poate ajuta la păstrarea unor relații puternice și poate ajuta la alegerea cadourilor.
  • Stabiliți reguli de bază clare despre ce au voie și ce n-au voie copiii online și explicați rolul acestora. Regulile vor trebui revizuite pe măsură ce copiii cresc.
  • Navigați și învățați împreună. Vedeți unde își petrec copiii timpul online și gândiți-vă cum să-i păstrați cel mai bine în siguranță.
  • Descărcați aplicații de control parental și discutați subiectul cu copiii pentru a le explica cum funcționează astfel de aplicații și de ce au nevoie de ele pentru a rămâne în siguranță online.

1 Datele confirmă că YouTube este cea mai populară aplicație printre copii. Pentru a ajunge la interesele lor specifice, merită să acordați atenție videoclipurilor pe care copiii le caută cel mai des pe platformă. Pentru a face acest lucru, Kaspersky a analizat primele 1.000 de interogări de căutare ale celor mici în toamna anului 2021.

Conform statisticilor, copiii au petrecut cel mai mult timp pe YouTube în această toamnă – 31,4% din timpul total petrecut în primele 10 aplicații populare. Pe locul doi s-a situat WhatsApp cu o cotă de 19,2%, sub 1 punct procentual a fost TikTok (18,8%).

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în 1997. Informațiile vaste despre amenințările cibernetice și experiența în securitate IT deținute de Kaspersky se materializează în mod constant în soluții de securitate și servicii inovatoare pentru a proteja companiile, infrastructura critică, autoritățile guvernamentale și utilizatorii individuali din toată lumea. Portofoliul vast al companiei include protecție endpoint de top și mai multe soluții specializate de securitate și servicii, pentru a combate amenințările digitale tot mai complexe. Peste 400 de milioane de utilizatori individuali sunt protejați de tehnologiile Kaspersky, precum și 250.000 de companii client, pe care le ajutăm să protejeze ce e mai important pentru ele.

din aceeasi categorie