Acasă MediuDezvoltare Durabila Ținta Lufthansa în 2014 în România: 1,5 milioane pasageri

Ținta Lufthansa în 2014 în România: 1,5 milioane pasageri

de GM

Lufthansa Group, din care fac parte operatorul aerian elvețian Swiss, compania germană low-cost Germanwings și operatorul aerian austriac Austrian Airlines, se așteaptă anul acesta la o creștere a numărului de pasageri la 1,5 milioane, în și dinspre România, față de 1,37 milioane anul trecut. Grupul a operat anul trecut 188 de zboruri săptămânal.

„Cu o cotă de 27,2%, Grupul Lufthansa continuă să fie cel mai popular grup de companii aeriane internaționale prezent în România. În 2013, Grupul Lufthansa a transportat 1.378.636 pasageri pe rutele dintre România și hub-urile sale din Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich și Viena, acest total reprezentând o creștere de 1,85% în raport cu anul 2012”, a declarat directorul general pentru România și Moldova, Antonio Tassone.

Oficialii Lufthansa spun că sunt încrezători în evoluția pieței în această parte a Europei. ”România este una din puținele țări unde economia este pozitivă”, au menționat reprezentanții grupului.

Alături de Germanwings, Swiss şi Austrian Airlines, Lufthansa desfăşoară operaţiuni în cinci oraşe din România, respectiv Bucureşti, Timişoara, Sibiu, Iaşi şi Cluj-Napoca. Companiile partenere ale grupului operează 97 de zboruri directe săptămânale din România către hub-urile din Germania, Elveţia şi Austria (mai precis orașele Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich și Viena).

Lufthansa German Airlines şi-a majorat anul trecut gradul de încărcare al zborurilor din şi înspre România până la 75,5%, ceea ce reprezintă o creştere de 2,8% faţă de 2012.

”Anul trecut, Lufthansa a mărit frecvența zborurilor din Sibiu către Munchen la două pe zi. De asemenea, compania a suplimentat zborurile pe rutele Timișoara-Munchen și București-Viena. Alocarea unor aeronave mai mari pentru zboruri către toate destinațiile se reflectă în creșterea cu 12% a capacității în cazul zborurilor operate de Lufthansa și cu 14% în cazul celor operate de Austrian Airlines.

La nivelul grupului, Lufthansa a transportat anul trecut 104,5 milioane pasageri, realizând venituri de 30,03 miliarde euro. Grupul a avut 1,028 milioane zboruri, un  rezultat operațional de 697 milioane euro, iar în present numără peste 118.000 angajați.

Un nou șef pentru România

Lufthansa Group a numit un nou general manager pentru România și Moldova, începând din februarie. Antonio Tassone, cu o experiență de 15 ani în cadrul grupului aerian, va coordona activitățile comerciale în România și Moldova.

Tassone lucrează în Grupul Lufthansa din 2000, apoi în 2007 a fost numit senior manager Corporate Business Development pentru Orientul Mijlociu, Africa, Europa de Sud-Est și Pakistan în cadrul Lufthansa German Airlines, Dubai, UAE, iar în 2010 a preluat operațiunile Lufthansa German Airlines din Tripoli, Libia.

din aceeasi categorie

Comments are closed.