Sondaj Telekom: Utilizatorii caută prețuri mici în serviciile de telecomunicații
iunie 4, 2020
89% dintre respondenți caută întotdeauna un preț cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicații, potrivit unui sondaj realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai. Sondajul relevă că 56% dintre respondenți au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenți), pierderii locurilor de muncă (22%) și a șomajului tehnic (36%).
”Conform sondajului ‘Obiceiuri de consum telecom în timpul Covid19’, realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai, pe un eșantion reprezentativ național de 1.010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicații, 89% dintre respondenți caută întotdeauna un preț cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicații”, arată sondajul.
Sondajul a dezvăluit, de asemenea, că 82% dintre respondenți preferă să cumpere produse și servicii ale unor mărci de renume și 91% au indicat că vor încerca o nouă marcă pe care nu au mai folosit-o, dacă există o ofertă foarte atrăgătoare. În cele din urmă, și cel mai important rezultat al sondajului, 92% au declarat că ar dori să economisească mai mult la facturile de telecomunicații.
Potrivit sondajului ISRA Center, 56% dintre respondenți au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenți), pierderii locurilor de muncă (22%) și șomajului tehnic (36%).
De asemenea, 80% dintre respondenți au declarat că vor trebui să taie cheltuielile în următorul orizont de timp, iar 85% ar renunța la investiții majore, deși planificate, precum achiziția unei noi mașini sau recondiționarea casei.
Telekom Romania a anunțat totodată că aceste date au determinat compania să lanseze noi produse și servicii, punând accent pe modalitatea de a economisi în mod inteligent, în conformitate cu noul context economic și social.
”Ofertele lansate astăzi de Telekom Romania sunt adaptate pentru a satisface nevoile de comunicare și divertisment, în concordanță cu actuala situație financiară a celor mai mulți români”, arată compania.
Astfel, Telekom lansează platforma Telekonomie, care include oferte inteligente pentru produse și servicii care răspund nevoilor de consum ale românilor.
Astfel, începând de astăzi, persoanele fizice care își portează numerele în rețeaua mobilă Telekom pot beneficia de abonamentul Mobil 6, cu internet 4G nelimitat, minute și SMS-uri naționale nelimitate, cu 50% reducere în primele 12 luni, pentru care vor plăti 3 euro/lună (aproximativ 15 lei/lună), TVA inclusă. După cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/lună (aproximativ 30 lei/lună), TVA inclusă.
De asemenea, persoanele care se vor porta în reţeaua mobilă Telekom vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans.
Ofertele sunt disponibile în perioada 3 iunie – 31 iulie 2020, în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni, și sunt adresate persoanelor fizice care își portează un număr în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.
De asemenea, o altă ofertă este noul Smart TV Stick la abonament cu 50% reducere timp de 3 luni, la prețuri începând de la 1,5 euro/lună (aproximativ 7,5 lei/lună), TVA inclusă și livrare gratuită. Oferta este disponibilă până la 30 iunie 2020, cu posibilitatea prelungirii, pentru o perioadă contractuală minimă de 24 de luni.
”Am adoptat platforma Telekonomie și această abordare integrată, show și festival online, pentru a ajuta consumatorii să facă economii, fără a renunța însă la beneficii. Nu ne referim la a realiza mici schimbări, ci mai degrabă la economiile pe care fiecare le poate face într-un mod inteligent, fără a se priva de micile plăceri ale vieții. Telekom Romania consideră că este momentul pentru a adopta obiceiuri financiare bune și, în același timp, servicii care să corespundă nevoilor românilor”, a declarat Andreas Elsner, director executiv comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.