CEZ Vânzare închide o lună centrele de relații cu clienții
noiembrie 7, 2020
Începând de luni, 9 noiembrie, și până la data de 7 decembrie 2020, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, își vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite clienților sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunitățile în care operează.
Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toata gama de servicii destinate clienților: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale, spun reprezentanţii companiei.
„Contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe și imediate, suplimentare celor sanitare de prevenție implementate deja în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Decizia suspendării activității cu publicul pentru a doua oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei”, spun ei.
Clienții CEZ Vânzare de energie electrică și gaze naturale își pot soluționa toate solicitările în relația cu furnizorul prin portalul şi aplicaţia mobilă My CEZ şi prin Info Linia CEZ, 0251.929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
„De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric)”, mai arată compania.
Clienţii pot folosi şi chatul online cu un consultant CEZ Vânzare, prin email sau fax.
Totodată, furnizorul CEZ Vânzare le recomandă clienţilor să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare).